۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۷

برگزاری مجامع خلاف قوانین است؛

ابهام در برگزاری انتخابات چند فدراسیون/ ابطال ثبت نام‌ها بعد از 45 روز!

ابهام در برگزاری انتخابات چند فدراسیون/ ابطال ثبت نام‌ها بعد از 45 روز!

در حالی که وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات ریاست چند فدراسیون ورزشی را اعلام کرده است اما به نظر می رسد یک مشکل قانونی مانع برگزاری این انتخابات است. براساس اسناسنامه 45 روز بعد از ثبت نام از کاندیداهای ریاست باید انتخابات برگزار شود اما این اتفاق در مورد چند فدراسیون رخ نداده و ثبت نام ها باید از ابتدا انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این میان فدراسیون کشتی از دو سال قبل تاکنون با حضور حجت اله خطیب به عنوان سرپرست اداره می شود که اهالی کشتی در این مدت، دو بار شاهد ثبت نام کاندیداهای مجمع فدراسیون بودند. آخرین مرحله ثبت نام کاندیداهای فدراسیون کشتی نیز خردادماه امسال صورت گرفت که طی آن چندین گزینه مطرح همچون امیررضا خادم، محمدرضا یزدانی خرم ، عباس جدیدی، حسن رنگرز، حجت الله خطیب و عسکری محمدیان برای رسیدن به صندلی ریاست وارد گود شدند.

چند فدراسیون دیگر هم شرایط کشتی را دارند و ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات چند ماه پیش صورت گرفته اما براساس قوانین و اساسنامه موجود تا 45 روز پس از اینکه ثبت نام از کاندیداها انجام شد باید انتخابات برگزار شود اما اگر در این زمان انتخابات برگزار نشد، باید ثبت نام مجدد صورت بگیرد.

با این حال وزارت ورزش و جوانان قصد دارد بدون توجه به این مسئله انتخابات فدراسیون هایی مثل شنا، چوگان، اتومبیلرانی، سوارکاری و کشتی را برگزار کند. باید دید آیا مسئولان وزارت ورزش و جوانان که به تازگی سکان ورزش را در اختیار گرفته اند دست به این کار خلاف مقررات خواهند زد یا با به تعویق انداختن زمان برگزاری مجمع این چند فدراسیون، اجازه انجام ثبت نام مجدد را خواهند داد.

کد خبر 2157482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha